امشب دلم میخواهد


عشق

حضورت تکیه گاه امنی ست برای بودنم...

به كسي بگويم'' دوستت دارم.''

تو نهراس و آنكس باش.

بگذار با هر آنچه در توان دارم

همين امشب به تو ثابت كنم كه دوستت دارم.

بگذار برايت نقش آن دل باخته ای را بازی كنم كه

لحظه ای دور از محبوب خويش زندگی را نميتواند.

بگذار همچون معشوقي كه براي وصال معشوقش

جان ميدهد برايت جان دهم.

بگذار همين امشب پيش پايت زانو بزنم

و تو را ستايش كنم.

بگذار در تاريكي به تو لبخند بزنم.

نگذار زمان از دستم برود

و تو را درنيابم.

ميخواهم بينديشی كه همين امشب

غير از من كسي ديوانه تو نيست

هرچند كه جاهلانه فكری باشد.

كمی بيشتر با من

و همين امشب بگذار خيال كنم

كه جز تو كسی نيست.

همين يك امشب را بگذار نقش بازي كنم.

نقش حقيقت را.

همان كه دور از تو بارها روبه روی آينه تمرين كرده ام.

ای آخرين ...

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در 13 / 3 / 1389برچسب:,ساعت0:50توسط Katrin | |